Support
Hos Scantron står en hög servicenivå i fokus. Våra kvalificerade tekniker står därför till rådighet med professionell support.
Hos Scantron står en hög servicenivå i fokus. Våra kvalificerade tekniker står därför till rådighet med professionell support.
Scantrons tekniker har stor erfarenhet inom IT, mjukvara och nätverk, och är självklart samtidigt välutbildade inom våra produkter. Med bakgrund inom elektronikteknik och IT-teknik är teknikerna därför ett rådgivande supplement till montörer och elektriker i marken.
Vi hjälper gärna med felsökning på plats och efterföljande reparation. Denna service använder många sig av, när de själva inte har tid till eller inte har den rätta bakgrunden för att kunna lösa problemet.
Vi har en daglig vakt på vår tekniska hotline, där du kan få hjälp över telefon med installationsproblem. Vi har också möjlighet att överta din PC via nätet och arbeta direkt med mjukvaran på plats.
Scantron remote-support faktureras efter gällande pris, fr. 500 :- + moms /pr. halv timme samt minimum för en ½ timme.
OBS! Du accepterar villkoren genom att klicka på knappen nedanför. Härefter vill programmet för online-support starta.
Gör det enkelt för dig själv och dra nytta av en av Scantrons många tjänster inom bl.a. support, konfiguration och programmering av porttelefon och passerkontrollanläggningar. Få en översikt över alla våra tjänster nedan.
Bliv guidet af vores erfarne teknikere via telefon eller PC
Få en förprogrammerad anläggning redo för idrifttagning
Felsökning och teknisk support från våra tekniker på plats
Få personlig undervisning i Scantrons lättanvända Nova mjukvara